תוכנית הפרסום – גוגל אדוורדס

תוכנית הפרסום של גוגל
תוכנית הפרסום של גוגל

הטריק הוא פשוט וקל – אתם מייצרים את האתר בנושא מסוים ובודקים מראש שהמודעות בנושא זה יהיו בעלי עלות גבוהה. אז אתם מפרסמים את האתר דרך תוכנית הגוגל אדוורדס (בעצם הצד השני של המטבע – התוכנית שגוגל מציעה למפרסמים) אבל תחת קטגוריות זולות יותר, בצורה זו אתם מייצרים רווח מגולשים שמקליקים על המודעה שלכם (על הקלקה זו אתם משלמים סכום נמוך), גולשים לאתרכם ומקליקים בו על מודעה יקרה (עליה אתם מרוויחים סכום גבוה יותר).

החוכמה בשיטה זו היא לדאוג שהנושא הזול בו אתם מפרסמים יהיה קשור במידה כלשהיא לנושא היקר כך שהגולשים שנכנסים לאתר דרך גוגל אדוורדס לא יצאו ממנו מיד מכיוון שלא מצאו מה שחיפשו אלא שימשכו פנימה ויקליקו על המודעות.

דוגמא לנוסחה שכזו היא יצירת אתר שנושאו 'פרחים' ויצירת דפים שונים באתר שמתעסקים בתחומים היקרים 'משלוח פרחים' (7 ₪ להקלקה) ו'הזמנת פרחים' (7.76 ₪ להקלקה). לאחר מכן לפרסם את האתר שלכם בגוגל אדוורדס תחת מילות החיפוש הזולות 'שליחת פרחים', 'מגדלי פרחים' ו'חניות פרחים' שהם כולם ביטויים שעולים 25 אג' להקלקה…

חשוב לציין שהסכומים הגבוהים בגוגל אדסנס לא הולכים בשלמותם אליכם אלא אתם מתחלקים איתם עם גוגל. הסכום המדויק שתקבלו יתגלה לכם במשך הזמן (גוגל לא חושפים נתון זה) אך קרוב לוודאי שהוא הרבה יותר גבוה מ-25 אג'.

זהו, בשיטה זו אם תצליחו לייצר אתר בעל יחס המרה גבוה – כלומר, אתר שרוב הגולשים אליו (אם לא כולם) מקליקים על מודעות אז הרווח בטוח והעסק פועל.

כלי בדיקת העלויות להקלקה הוא אותו כלי עליו דיברנו קודם וניתן לצפות סרטון ההדגמה שלו שובכאן.

על מנת לפעול בשיטה זו עליכם קודם כל להירשם לגוגל אדוורדס. ההרשמה היא חינם ותוכלו מצידכם להגדיר איזה תקציב שתבחרו לתשלום על המודעות ובכך להגדיר לעצמכם את ההוצאות מראש.